دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نرم افزار بازیابی عکس. از دست دادن عکس‌های دیجیتال می‌تواند بسیار شبیه از دست دادن خاطرات باارزش باشد، به خصوص اگر تصاویر در مدت زمانی طولانی جمع‌آوری شده باشند که دیگر حتی آنها را به وضوح به خاطر نمی‌آورید. خوشبختانه، با نرم افزار بازیابی عکس مناسب، می توانید به راحتی عکس های پاک شده را با کیفیت اصلی خود بازیابی کنید و چند دقیقه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت.

آیا عکس های خود را گم کرده اید یا به طور تصادفی پاک کرده اید؟ به احتمال زیاد، همچنان می‌توانید با ابزارهایی که در زیر برای شما فهرست کرده‌ایم، آنها را بازیابی کنید. آنها می توانند برای بازیابی عکس ها در کارت های SD، درایوهای USB، رایانه های شخصی و رایانه های مک استفاده شوند. ادامه دهید و بدانید که آیا عکس‌های موجود در دستگاه شما هنوز قابل بازیابی هستند و چگونه می‌توانید بازیابی را ادامه دهید.

نرم افزار بازیابی عکس

Disk Drill Photo Recovery در نرم افزار بازیابی عکس

Disk Drill یک ابزار بازیابی اطلاعات انعطاف پذیر است که می توان از آن برای انجام بازیابی عکس های پاک شده تنها با چند کلیک استفاده کرد. دارای چندین الگوریتم اسکن قدرتمند است که به طور خودکار به ترتیب بهینه اجرا می شوند تا بهترین نتایج بازیابی اطلاعات را ارائه دهند. به این ترتیب، Disk Drill عملکرد حرفه ای را در بسته ای مناسب برای مبتدیان ارائه می دهد.

با Disk Drill، می‌توانید تقریباً تمام فرمت‌های فایل عکسی را که ممکن است از هر دستگاه ذخیره‌سازی مواجه شوید، بازیابی کنید. حتی می توانید پیش نمایش تصاویر از دست رفته را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که فایل های مناسب را بازیابی می کنید. همراه با Disk Drill چندین ابزار رایگان دیسک طراحی شده است که به شما کمک می کند از فایل های مهم محافظت کنید و داده های خود را بهتر سازماندهی کنید. همه اینها و موارد دیگر باعث می شود Disk Drill بهترین نرم افزار برای بازیابی عکس های پاک شده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   لرزش گیر دوربین عکاسی

Recuva ویندوز در نرم افزار بازیابی عکس

Recuva قابلیت های اولیه بازیابی فایل و پشتیبانی از اکثر انواع فایل های رایج را در اختیار کاربران قرار می دهد. بسیاری از محبوبیت خود را مدیون این واقعیت است که نسخه رایگان می تواند تعداد نامحدودی از عکس ها را بدون هیچ محدودیت عمده ای بازیابی کند. علاوه بر انجام بازیابی تصاویر، Recuva می‌تواند به‌طور ایمن عکس‌های حساس و سایر داده‌ها را با استفاده از تکنیک‌های حذف استاندارد نظامی حذف کند تا بازیابی آن‌ها را برای کسی کاملاً غیرممکن کند، حتی با پیشرفته‌ترین ابزارهای بازیابی عکس موجود.

بازیابی عکس ستاره ای ویندوز و مک

Stellar Photo Recovery که قبلا با نام Stellar Phoenix Photo Recovery شناخته می‌شد، یک نرم‌افزار هدفمند برای بازیابی عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی حذف شده از کارت‌های SD (Mini، Micro، SDHC، و SDXC)، درایوهای فلش USB، هارد دیسک‌ها و سایر دستگاه های ذخیره سازی این دارای یک فرآیند بازیابی سه مرحله‌ای است که حتی مبتدیان کامل می‌توانند بدون خواندن یا تماشای یک آموزش از قبل آن را تکمیل کنند. نسخه پریمیوم این برنامه بازیابی عکس می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهای خراب را تعمیر کند، ویژگی که بدون توجه به اینکه یک عکاس حرفه‌ای هستید یا فقط یک سرگرمی، قطعاً ارزش پرداخت آن را دارد.

PhotoRec ویندوز  مک و لینوکس

PhotoRec یک ابزار بازیابی همه کاره است که از یک رابط خط فرمان منو محور برای تعامل با کاربران استفاده می کند. به این ترتیب، برای کاربران معمولی که به دنبال یک برنامه بازیابی عکس بصری هستند که نیازی به توضیح ندارد، ابزار مناسبی نیست. اما اگر فقدان رابط کاربری گرافیکی شما را آزار نمی دهد، PhotoRec می تواند توانایی بازیابی بیش از 480 پسوند فایل را در حدود 300 خانواده فایل از هارد دیسک ها، CD-ROM ها، کارت های حافظه و سایر دستگاه های ذخیره سازی ارائه دهد.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 135mm F1.8 GM

R-Studio ویندوز مک و لینوکس

R-Studio یک راه حل حرفه ای بازیابی عکس با ویژگی های کافی برای برآوردن نیازهای کارشناسان بازیابی اطلاعات است که عکس های از دست رفته و حذف شده و سایر فایل ها را برای زندگی بازیابی می کنند. برخی از قابل توجه ترین ویژگی های آن عبارتند از بازسازی پیشرفته RAID، ویرایشگر HEX داخلی، و توانایی بازیابی اطلاعات از طریق شبکه محلی یا اینترنت.

AnyRecover Photo Recovery ویندوز و مک و نرم افزار بازیابی عکس

AnyRecover Photo Recovery یک برنامه بازیابی عکس برجسته است که در بازگرداندن فایل های رسانه ای گم شده و حذف شده از دستگاه های مختلف تخصص دارد. این برنامه از طیف قابل توجهی از تصاویر، گرافیک، فایل‌های صوتی و ویدیویی پشتیبانی می‌کند و با در نظر گرفتن برخی از مارک‌های بزرگ از جمله سونی، کانن، گوپرو، نیکون و غیره توسعه یافته است.

AnyRecover Photo Recovery برای Windows و Mac در دسترس است و با مجموعه ای سالم از دستگاه های ذخیره سازی و سناریوهای از دست دادن داده کار می کند. با این حال، چند جنبه منفی دارد، از جمله خرید جداگانه در هر پلتفرم و نسخه Mac کمی گرانتر. نسخه رایگان نیز چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد.

بازیابی کارت ویندوز در نرم افزار بازیابی عکس

همانطور که از نام آن پیداست، CardRecovery یک برنامه بازیابی عکس های حذف شده است که هدف اصلی آن بازیابی عکس های از دست رفته، حذف شده، خراب یا فرمت شده از کارت های حافظه مختلف، از جمله انواع کارت های SD، کارت های CF (Compact Flash)، کارت های xD-Picture است. ، و دیگران. در قلب آن فناوری موسوم به SmartScan قرار دارد که می تواند به سرعت عکس های از دست رفته را بدون جابجایی، حذف یا تغییر سایر داده ها و به طور بالقوه باعث از دست رفتن داده های اضافی، مکان یابی و بازیابی کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری سونی NEX-7

پیشنهاد مطالعه: بازیابی رایگان عکس از دوربین دیجیتال

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =