دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار لنز دوربین FE 600 mm F4 GM OSS

لنز ها برای گرفتن تصاویر زیبا و جذاب بسیار لازم و ضروری هستند. دوربین با استفاده از یک لنز با قدرت می تواند تصاویر خارق العاده ای را تهیه نماید. لنز ها می توانند قدرت تصویر برداری را افزایش داده و بر قدرت زوم و بزرگنمایی نیز تاثیر ویژه ای داشته باشند. شرکت ها و کمپانی های متعددی در ساخت لنز دوربین فعالیت دارند که یکی از این شرکت ها، شرکت سونی می باشد. این توانسته لنز دوربین FE 600 mm F4 GM OSS را طراحی نماید که در ادامه در رابطه با کیفیت تصویر برداری این لنز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

لنزهای فوق تله فوتو 600 میلی متری F4 G Master

فوکوس خودکار سریع به همراه وضوح تصویری G Master و بوکه زرق و برق دار در لنزهای سبک و با کیفیت متعادل. لنزهای XA اصلی و XD موتورهای خطی XD اصلی سونی به اوج عملکرد نوری و مکانیکی کمک می کنند، و امکان گرفتن تصاویر پویا و چشم نواز را از دور امکان پذیر می سازند. ایده آل برای ورزش، اخبار و عکس های طبیعت گردی می باشد.

XD Motors برای AF2 سریع، دقیق و سرسخت

دو موتور خطی XD (شدید پویا) ردیابی سریع، دقیق و قابل اطمینان را ارائه می دهند. SEL600F40GM بهترین کیفیت را در بدنه دوربین های مدرن به ارمغان می آورد، بدون هیچ زحمتی تمرکز دقیقی را روی ورزش های سریع و موضوعات حیات وحش حفظ می کند. یک الگوریتم کنترل به طور خاص برای این موتورها توسعه یافته به موقعیت یابی سریع گروه فوکوس بزرگ با حداقل تاخیر و لرزش کمک می کند.

این مطلب را از دست ندهید   لنز پرایم با لنز زوم

عنصر جدید XA بزرگ با وضوح عالی و بوکه ارائه می دهد

یک طراحی نوری دقیق G Master از سه عنصر فلوریت برای سرکوب بی حسی کروماتیک استفاده می کند که در لنزهای تله فوتو می تواند مشکل ساز باشد. یک عنصر بزرگ XA (فوق العاده کروی) نیز برای از بین بردن حلقه پیاز بوکه گنجانده شده است. برای دستیابی به تعادل ایده آل بین رزولوشن و بوکه، هر لنز به صورت جداگانه کالیبره می شود. teleconverters با کارایی بالا 1.4x و 2.0x اختیاری با عناصر XA نیز موجود است.

تحرک برجسته: سبکترین در کلاس

وزن فقط 6.70 پوند وزن، از جمله نصب سه پایه، باعث می شود این لنز به صورت ایده آل با بدنه دوربین E- کم وزن و کم وزن برای کنترل و کنترل آسان انجام شود. برچسب زدن صاف و دقیق امکان پذیر دستی یا مونوپود است.

قابلیت اطمینان و دوام در شرایط چالش برانگیز

طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت قابلیت اطمینان برای استفاده در فضای باز را در شرایط چالش برانگیز فراهم می کند و عنصر لنز جلویی دارای یک پوشش فلوئور است که آب، روغن و سایر آلاینده ها را دفع می کند. از آلیاژ منیزیم سفت و سخت نه تنها برای قسمت بیرونی بشکه ای و ناحیه سه پایه استفاده می شود، بلکه برای مناطق حساس داخلی بشکه نیز از حداکثر استحکام و دوام استفاده می شود.

ویژگی های پیشرفته نیازهای حرفه ای را پشتیبانی می کند

هنگامی که سوئیچ FULL TIME DMF روشن است، هنگام کار حلقه فوکوس، حتی در حالت AF-C، فوکوس دستی به طور خودکار درگیر می شود. تثبیت کننده تصویر نوری SteadyShot ساخته شده شامل حالت MODE 2 برای عکسهای متحرک، و MODE 3 برای ورزش های پویا یا اقدامات حیات وحش است. MODE 3 همچنین یک تصویر منظره یاب با ثبات تر را برای قاب بندی آسان تر فراهم می کند.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α5100

پیکربندی لنز

لنزهای سری G Master با ترکیبی خیره کننده از وضوح بسیار بالا و پس زمینه نرم حل شده بوکا از تصویربرداری و بیان در سطوح قبلاً غیرقابل دستیابی استفاده می کنند.

[1] لنزهای فلوریت

[2] لنزهای شدید کره ای (لنزهای XA)

[3] ED (پراکندگی فوق العاده کم) شیشه

  1. حلقه تمرکز
  2. حلقه عملکرد
  3. حلقه یقه سه پایه
  4. دکمه نگه داشتن فوکوس
  5. نگهدارنده فیلتر رها
  6. گوشه تسمه
  7. حلقه انتخاب یقه سه پایه با استفاده از کلید انتخاب سوئیچ
  8. شکاف امنیتی (قادر به اتصال سیم امنیتی)

  1. سوئیچ حالت فوکوس
  2. سوئیچ DMF تمام وقت
  3. محدود کننده محدوده فوکوس
  4. سوئیچ انتخاب حلقه عملکرد
  5. دکمه تنظیم
  6. سوئیچ جبران لرزش
  7. سوئیچ حالت جبران لرزش
  8. BEEP تعویض
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =