دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استخراج فایل حذف شده. امروزه می توان ویژگی های متنوع و برجسته ای را در دوربین های دیجیتال پیدا کرد. همراه با کیفیت تصویر با وضوح مگاپیکسل بالا، ضبط تصویر فوق سریع / ضبط ویدیو، دوربین ها با اتصال به اینترنت / Wi-Fi یکپارچه شده اند تا فایل رسانه ای را فوراً در دستگاه های دیگر یا سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. با این حال، گاهی اوقات دوربین DSLR ممکن است به دلیل استفاده نادرست از عملیات مشخص شده، شروع به تخلیه دائمی همه فایل ها کند.

استخراج فایل حذف شده

علت های حذف دائمی فایل ها و استخراج فایل حذف شده

بدیهی است که همه پس از حذف دائمی عکس‌های گرامی، کلیپ‌های ویدیویی محبوب / صوتی و سایر فایل‌های رسانه‌ای از دوربین احساس بدی می‌کنند. اجازه دهید در مورد مواردی که منجر به حذف دائمی فایل‌ها از دوربین می‌شود صحبت کنیم:

  • در چند مورد ناگوار، کاربران ممکن است به اشتباه از دکمه “حذف” یا “حذف همه” در دوربین دیجیتال استفاده کنند و فایل های انتخابی را برای همیشه از آن حذف کنند.
  • اگر کاربر به طور تصادفی گزینه اشتباهی مانند “Format” را در digicam یا زمانی که به رایانه متصل است انتخاب کند، فایل ها و پوشه های ذخیره شده در آن را حذف می کند.
  • حملات مشکوک ویروس ها، خطا ها، نرم افزارهای جاسوسی و غیره در کارت حافظه دوربین ممکن است منجر به حذف فایل های آلوده بدون تایید شود.

تحت چنین سناریوهایی، کاربران بدون تردید با یک پرس و جو مواجه می شوند که چگونه می توانیم داده ها را پس از حذف دائمی بازیابی کنیم؟ اگر با هر گونه نمونه حذف فایل از digicam همانطور که در سناریوهای ذکر شده در بالا مشخص شده است مواجه شدید، پس نگران از دست دادن فایل های ارزشمند خود نباشید!! با استفاده از نرم افزار بازیابی فایل های رسانه ای خوب، می توانید فایل های پاک شده برای همیشه از دوربین بازیابی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   روش محافظت از دوربین

ابزار بازیابی فایل دوربین

Yodot Photo Recovery یک برنامه برجسته بازیابی فایل است که می تواند برای نجات فایل های حذف شده دائمی از دوربین در رایانه شخصی ویندوز استفاده شود. این ابزار بازیابی عکس می تواند فرمت های مختلف فایل مانند تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی و موارد دیگر را پس از حذف دائمی از دوربین بازگرداند.

حتی می تواند فایل های گم شده یا گم شده را از دوربین دیجیتال به دلیل خطاهای منطقی، مشکلات خرابی دستگاه ذخیره سازی، سوء استفاده و غیره به خوبی بازیابی کند. همچنین می‌توانید فایل‌های کداک EasyShare DX7630، دوربین SLR دیجیتال سونی A77ii، دوربین نیکون Coolpix S3300، دوربین Fujifilm X100S، دوربین دیجیتال Casio QV 3000EX و بسیاری دیگر از برندهای دوربین را بازیابی کنید.

از جمله دوربین‌ها، می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای مختلف را از لپ‌تاپ / دسکتاپ ویندوز، تلفن همراه، آی‌پاد، پخش‌کننده‌های MP3، رایانه‌های شخصی، دوربین‌های فیلمبرداری، درایوهای قلم، درایوهای سخت خارجی و دستگاه‌های دیگر بازگردانید. حتی، این برنامه برای اجرا بر روی رایانه ویندوزی که با سیستم عامل های Windows 8.1، Windows 8، Windows 7، XP، Windows Vista، Windows 2008 و Windows 2003 کار می کند بسیار سازگار است.

مراحل بازیابی فایل های حذف شده دائمی از دوربین

برای بازیابی فایل های حذف شده از دوربین لازم است مراحل زیر به ترتیب رعایت شوند.

  1. برنامه Yodot Photo Recovery را در سیستم ویندوز دانلود و نصب کنید
  2. دوربین را از طریق کابل USB به آن کامپیوتر متصل کنید و برنامه نصب شده را طبق دستورالعمل های روی صفحه اجرا کنید
  3. از صفحه اصلی گزینه “Deleted File Recovery” را انتخاب کنید تا فایل های حذف شده برای همیشه از دوربین بازیابی شوند
  4. بعداً این ابزار تمام پارتیشن ها و درایوهای دستگاه موجود در رایانه ویندوز را شناسایی و نمایش می دهد
  5. درایو دستگاهی را که نماد دوربین شماست انتخاب کنید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید
  6. اکنون این اپلیکیشن دوربین دیجیتال شما را اسکن می کند و فایل های حذف شده را در دو نمای مختلف «نمای نوع فایل» و «نمای داده» نشان می دهد.
  7. با استفاده از این دو گزینه می‌توانید فایل‌های دلخواه را که می‌خواهید دوباره به دست آورید علامت‌گذاری کنید
  8. در نهایت، مکان مقصد را مرور کنید تا فایل‌های بازیابی شده را روی هارد کامپیوتر ویندوز ذخیره کنید، اما نه در همان دوربین که ممکن است منجر به بازنویسی داده‌ها شود.
این مطلب را از دست ندهید   چگونه از خراش لنز دوربین جلوگیری کنیم؟

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: نحوه بازیابی فیلم از دوربین دیجیتال

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شانزده =