دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دوربین سونی WX220 Compact

یکی از لوازم الکتریکی که برای ثبت لحظات به آن نیاز داریم دوربین ها هستند. با استفاده از دوربین ها به راحتی می توانید تصاویر با کیفیت بالا را تصویر برداری نمایید. در هر شرایط نوری و حرکتی می توانید سوژه را شکار کرده و تصاویر با کیفیت را تهیه نمایید. در دنیا شرکت های متفاوتی وجود دارد که در زمینه ی ساخت دوربین فعالیت می نماید، یکی از این شرکت های موفق شرکت سونی است. این شرکت دوربین های متفاوتی را عرضه کرده است که یکی از این دوربین ها دوربین سونی WX220 Compact می باشد. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی WX220 Compact اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

عکس های عالی از یک دوربین کوچک

عکس ها و فیلم های بی عیب و نقص را از این دوربین دیجیتالی با جیب دریافت کنید. با بزرگنمایی نوری 10 برابر، سنسور Exmor R® CMOS و طراحی کم حجم، تصاویر زیبایی را در پرواز ضبط می کنید. به راحتی می توانید تصاویر با کیفیت را تهیه نمایید بدون آن که از کیفیت تصویر کاسته شود.

سنسور Exmor R® CMOS

جزئیات را حتی در نور کم هم بیرون بیاورید. یک سنسور با نور پشت Exmor R® CMOS با 18.2 مگاپیکسل موثر، دارای مناطق پذیرش گسترده تری است تا نور و جزئیات بیشتری را در هر فریم ایجاد کند.

پردازنده تصویر BIONZ X

از پردازنده تصویر BIONZ X – عکسبرداری دقیق تر، کاهش نویز بهتر و عکسبرداری سریعتر در حالت پشت سر هم انتظار دارید – برای تصاویر با بالاترین کیفیت 3 برابر قدرت پردازنده قبلی BIONZ ماست.

این مطلب را از دست ندهید   روش محافظت از دوربین

لنزهای G Sony

لنزهای G از کیفیت تصویر برتر در فوکوس و همچنین زمینه های زیبا و فوکوس شده استفاده می کنند.

بزرگنمایی نوری 10 برابر

با بزرگنمایی نوری 10 برابر که از مرزهای تلفن هوشمند شما فراتر می رود. تصاویر بسیار دور را به راحتی ضبط می نماید بدون آنکه از کیفیت تصویر کاسته شود.

SteadyShot نوری

لنزها به صورت ژیروسکوپی حرکت می کنند و حرکات ناشی از تیراندازی دستی را برای تصاویر شگفت آور تیز در محدوده کانونی جبران می کنند.

برای جیب شما طراحی شده است

همیشه برای گرفتن لحظه آماده است. WX220 دارای بدنه ای کم و فشرده است که کاملاً در جیب شما جای می گیرد. در هر شرایط به راحتی می توانید از سوژه های خود تصویر برداری نمایید. این دوربین با طراحی ظریف و زیبای خود توانسته کاربران زیادی را به خود جذب نماید.

عملکرد بالا در هر شرایطی

دامنه وسیعی ISO 80–12800 در این قرار دارد. یک سنسور Exmor R® CMOS با یک پردازنده قدرتمند تصویر BIONZ X to کار می کند تا جزئیات روشن و تیز را در هر فریم ارائه دهد. با استفاده از Pixel، فناوری فوق العاده با وضوح تصویر، هر پیکسل و تصاویر بزرگتر را اندازه می گیرد که جزئیات را در زوم بازیابی می کند. شما همچنین در شب تفاوت خواهید دید، طیف گسترده ای از ISO 80-12800 نتایج کم نور را در نور کم ارائه می دهد.

قاب بندی خودکار شی

قاب بندی خودکار Object، هر صحنه را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار شیء اسیر شده را به یک ترکیب پیشرفته ترسیم می کند.

این مطلب را از دست ندهید   Focus در دوربین عکاسی

خودکار هوشمند

WX220 تنظیمات دوربین را متناسب با شرایط عکسبرداری شما تنظیم می کند. این دوربین هوشمند به راحتی می توانید با هر شرایط خود را سازگار نماید.

فوکوس خودکار قفل

فوکوس خودکار قفل به طور خودکار اندازه فریم را بر اساس مشخصات موضوع شما برای نتایج واضح و مشخص تنظیم می کند.

 صفحه LCD روشن

عکس ها را فوراً مشاهده کنید و فیلم های ضبط شده در صفحه نمایش LCD 2.7 در (6.7 سانتی متر) را مشاهده کنید. صفحه ی نمایشگر کاملا کاربردی که در این دوربین قرار دارد.

تصاویر در Full HD

1080 فیلم کامل HD ضبط شده را تا حداکثر 60 فریم در ثانیه ضبط کنید – همه چیز با حالت فعال هوشمندانه Optady SteadyShot برای افراد در حال حرکت سریع تثبیت شده است. به راحتی می توانید تصاویر را با سرعت هرچه بیشتر با کیفیت بالا تهیه نمایید.

مشاهده هر ترفند و انتقال

یک اثر جالب برای نشان دادن پرش، صحنه های ورزشی و موارد دیگر. با فیلمبرداری Motion Shot، جنبش ضبط شده به دنباله ای از تصاویر سوار شده در یک پس زمینه واحد نمایش داده می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =