دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هیچ وقت امیدت رو از دست نده شما تا به حال عکس را از دوربین دیجیتال به رایانه خود منتقل کرده اید، بنابراین می توانید سعی کنید آن را از رایانه یا دوربین خود با نرم افزار بازیابی دوربین دیجیتال بازیابی کنید. هر دو یکسان هستند، به شرطی که با عکس‌ها یا فایل‌های جدید رونویسی نشده باشند. با اشاره به رونویسی، این بسیار مهم است: از دوربین خود برای گرفتن عکس های جدید استفاده نکنید، به ویژه کارت ذخیره سازی که در دوربین قرار داده شده است. و داده های جدید را در پارتیشنی که عکس های خود را در رایانه گم کرده اید ذخیره نکنید. فایل‌های جدید از فضایی که عکس‌های گمشده شما اشغال کرده‌اند برای بازنویسی مجدد استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، موفقیت بازیابی عکس دوربین دیجیتال تا حد زیادی به محافظت از کارت یا دیسک شما بستگی دارد.

قسمت 1. دانلود رایگان نرم افزار بازیابی دوربین دیجیتال

Recoverit Data Recovery می تواند انتخاب خوبی باشد. این برنامه از بازیابی عکس دوربین در فرمت های مختلف و همچنین بازیابی موسیقی و فیلم در بسیاری از فرمت ها پشتیبانی می کند. مهمتر از آن، ایمن و آسان برای استفاده است.

مهم نیست که چگونه و چه زمانی عکس‌ها و ویدیوها را از دست داده‌اید، مانند حذف، فرمت، خرابی دستگاه یا کارت حافظه غیرقابل دسترسی، نرم‌افزار بازیابی دوربین دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند تا همه آنها را با چند کلیک برگردانید.

قسمت 2. نحوه بازیابی عکس های پاک شده از دوربین

پس از دنبال کردن آموزش ویدیویی یا راهنمای متنی زیر، می توانید این کار را با چندین مرحله کودک به پایان برسانید.

این مطلب را از دست ندهید   نرم افزار بازیابی کارت حافظه دوربین دیجیتال EaseUS

3 مرحله برای تکمیل بازیابی عکس دوربین دیجیتال

Recoverit Camera Recovery را رایگان در رایانه خود دانلود کنید و راه حل بعدی را برای بازیابی گام به گام تصاویر حذف شده دوربین دنبال کنید.

مرحله 1 فضای ذخیره سازی دوربین را انتخاب کنید

دستگاهی را انتخاب کنید که در آن عکس های ارزشمند خود را گم کرده اید. در اینجا، دوربین دیجیتال یا کارت حافظه SD آن است. بر روی “شروع” کلیک کنید تا یک اسکن سریع از طریق دوربین دیجیتال خود برای پیدا کردن تصاویر حذف شده خود شروع کنید.

مرحله 2 دوربین دیجیتال را اسکن کنید

اگر اسکن سریع نمی تواند عکس ها و ویدیوهای گم شده شما را از دوربین جستجو کند، می توانید به حالت “بازیابی همه جانبه” بروید تا کارت حافظه دوربین دیجیتال را با الگوریتم اسکن قوی تر و عمیق تر اسکن کنید.

مرحله 3 پیش نمایش و بازیابی تصاویر حذف شده دوربین

پس از اسکن، تمامی فایل های قابل بازیابی از جمله فایل های صوتی، عکس ها و فیلم ها نمایش داده می شوند. برای از دست دادن عکس‌ها، می‌توانید مستقیماً به دسته «عکس» بروید، پیش‌نمایش آن‌ها را یکی یکی ببینید و «بازیابی» آن‌ها را بررسی کنید.

بازیابی ویدیوی پیشرفته برای بازیابی ویدیوی تکه تکه (توصیه می شود)

به غیر از بازیابی عکس، می توانید ویدیوی از دست رفته را از طریق مراحل بالا بازیابی کنید. علاوه بر این، Recoverit Data Recovery Advanced از ویژگی Advance Video Recovery پشتیبانی می کند. بخش‌های ویدیوهای خراب شما را اسکن، جمع‌آوری و مطابقت می‌دهد، و بنابراین اطمینان حاصل می‌کند که بیشتر ویدیوهای شما از DSLR، دوربین‌های دیجیتال، هواپیماهای بدون سرنشین، دوربین‌های اکشن، دوربین‌های داش‌کم، دوربین‌های فیلم‌برداری، کارت SD، رایانه شخصی، HDD و غیره بازیابی می‌شوند.

  • قطعات ویدیوی خود را اسکن و مطابقت دهید
  • قطعات از همان ویدیو را ادغام کنید
  • بازیابی فایل های ویدئویی نامحدود بدون خرابی
این مطلب را از دست ندهید   عدم روشن شدن DSLR

فقط روی گزینه Advanced Video Recovery کلیک کنید تا فایل های ویدئویی تکه تکه شده را به راحتی بازیابی کنید.

آنچه باید به آن توجه کنید این است: عکس های بازیابی شده را دوباره روی دیسک یا دستگاه اصلی ذخیره نکنید، زیرا فایل های جدید فایل های از دست رفته را بازنویسی می کنند. اگر فایل‌ها گم شده‌اند، هنوز فرصت دومی برای اسکن و بازیابی آنها دارید.

قسمت 3. چگونه همه عکس ها را از دوربین دیجیتال حذف کنیم

جدا از جستجوی نحوه بازیابی عکس های حذف شده از دوربین، ما همچنین می یابیم که شخصی می پرسد چگونه کارت SD را در دوربین دیجیتال پاک کند. این معمولاً به این دلیل است که پاک کردن تمام داده‌های دوربین می‌تواند بیشتر از حریم خصوصی شخصی محافظت کند. و انجام این کار بسیار آسان و سریع است.

ابتدا باید تمام عکس های ذخیره شده در حافظه داخلی دوربین دیجیتال یا کارت حافظه SD را به صورت دستی حذف کنید. و سپس بلافاصله شروع به ضبط ویدیوهای جدید یا گرفتن عکس های جدید کنید تا حافظه دوربین دیجیتال پر شود. با انجام این کار، عکس های حذف شده شما از دوربین دیجیتال برای همیشه پاک می شوند، زیرا فضای اصلی بازنویسی شده است.

https://camera-sony.ir/1400/12/19/7-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b9%d8%ab-%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%85%db%8c-%d8%b4/?preview=true

با این حال، این راه همیشه گزینه خوبی نیست، زیرا ممکن است پس از درک اهمیت همه عکس های حذف شده از انجام آن پشیمان شوید. بنابراین، ما شما را تشویق می کنیم که به طور منظم از عکس های دوربین دیجیتال نسخه پشتیبان تهیه کنید. با پشتیبان‌گیری از تصویر دوربین، همیشه می‌توانید عکس‌های حذف شده را در موقعیت‌های مختلف بازیابی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   باز نشانی به تنظیمات کارخانه

علاوه بر این، ما همچنین یک راه حل بازیابی عکس دوربین را برای شما ارائه می دهیم که Recoverit Camera Recovery است. تا زمانی که عکس های حذف شده را بازنویسی نکنید، می تواند در بازیابی کارت دوربین دیجیتال با چند ضربه انگشت به شما کمک کند. دانلود رایگان و امتحان کنید!

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =